• 2021 v.v. Rhoon 75 jaar jong !

• Onze vereniging is op 31 mei 1946 opgericht en daar hadden we in dit jubileumjaar graag bij stil gestaan met een groots feest en tal van activiteiten in een jubileumweek begin juni.

Maar ook hier is de Corona pandemie spelbreker – we kunnen niet het risico nemen dat er nog beperkingen zijn en we kosten gaan maken die niet meer terug te verhalen zijn, zeker nu we vanwege de huidige situatie al financiële gaten (geen kantineomzet) moeten zien te vullen.

Daarom heeft het bestuur besloten om de geplande festiviteiten (reünie, receptie, feestavond) en activiteiten (jubileumtoernooi, oud-rhoon wedstrijd, selectiewedstrijd etc.) met een jaar op te schorten.

Wat we wel willen proberen door te laten gaan in dit jubileumjaar zelf, is de uitgave van een jubileumboek/jubileummagazine. Uiteraard doen we voor de opzet daarvan  een beroep op sponsoren maar ook leden en oud-leden, supporters, donateurs, club van 100 en Tr@ppers wordt gevraagd om een bijdrage te leveren.

Niet alleen in de vorm van geld of advertenties maar zeker ook in de vorm van anekdotes en beelden uit de afgelopen 75 jaar die we kunnen gebruiken voor die jubileumuitgave.

Dus duik allemaal je archief of fotoalbum in, scan je bijdrage in en/of mail die even naar info@vvrhoon.nl dan kan de redactie daar mee aan de slag. Opsturen kan natuurlijk ook, naar Postbus 941, 3161 AC Rhoon. Vergeet niet je adres erbij te vermelden zodat we eventuele originelen weer terug kunnen sturen.

En verder is het zaak om je oud-teamgenoten, trainers, vrijwilligers, leiders, verzorgers en vrienden te attenderen op dit initiatief. Tegenwoordig onderhoud je wellicht via social media contact met hen, of zit je in hetzelfde netwerk of bejaardenhuis om maar wat te noemen. Verwijs ze naar deze ophanden zijnde gebeurtenis of deel de berichten op social media met hen.

In de huidige lock-down heeft iedereen toch wat meer tijd om in zijn archief te kijken, als is het maar uit verveling of verlangen naar die goede ouwe tijd. We zien jullie bijdragen daarom dan ook met grote belangstelling tegemoet.

Mede namens de jubileumcommissie
    Het Bestuur v.v. Rhoon

• Voor de viering van het 75-jarig bestaan zijn een aantal leden verzocht of hebben zich spontaan aangemeld om mee te helpen e.e.a. op poten te zetten. Daar is het bestuur natuurlijk erg blij mee. Namens het bestuur is Mart van Ginkel de coördinator die het allemaal stimuleert, enthousiasmeert, organiseert en delegeert.

Daarnaast zijn er nog diverse andere mensen uit de diverse geledingen binnen de club van zowel vrijwilligers tot pensionada's en van de jeugs tot selectiespelers. Mocht u een vraag hebben over het jubileum, een bijdrage willen leveren op welk gebied dan ook, een donatie of sponsoring willen doen neem dan kontakt op met een van de volgende mensen uit onze commissie: