• 23 APRIL UITGIFTE V.V.RHOON CLUBPASSEN!

• Zaterdag 23 april a.s. zal een begin worden gemaakt met de uitgifte van de v.v. Rhoon clubpassen.

Per huisadres zal één gratis clubpas beschikbaar zijn, of je nu alleen lid bent, of met één- twee of drie kinderen maakt verder niet uit. Per adres één clubpas, meerdere passen zijn op aanvraag beschikbaar tegen betaling.

Met de clubpas kun je in de kantine zowel in de keuken als aan de bar betalen voor je consumpties.

Je kan de pas opladen aan de bar (met bijvoorbeeld je bankpas) maar met ingang van het nieuwe seizoen kun je er ook “geld” op laten overmaken doordat je vrijwilligerswerk voor de club verricht. Later dit jaar zal er een overzicht worden gepubliceerd welke “vergoeding’ er staat tegenover de diverse werkzaamheden voor de verenging. Dit kan een bardienst zijn, wedstrijd fluiten, bestuursdienst, schoonmaken, training geven, lijnen zetten, papier prikken en zo meer.

Vanwege Corona heeft de jeugd als tegemoetkoming voor de gemiste trainingen en wedstrijden een gratis trainingspak ontvangen. De senioren is in het vooruitzicht gesteld dat ze €50 tegoed op de clubpas zouden ontvangen om de “pijn”  van Corona te verzachten. Dus zijn de passen voor senior leden “opgeladen” met dit bedrag.

Zaterdag 23 april zullen Laila en Marco (namens het bestuur) aanwezig zijn vanaf 10:00 uur om de clubpassen uit te reiken aan de mensen die daarvoor in aanmerking komen. Ze zullen duidelijk herkenbaar in de kantine aanwezig zijn, dus meld je bij hen voor deze gratis clubpas.

Er zal later nog wel eens een keer de gelegenheid zijn om de v.v. Rhoon clubpas in ontvangst te nemen, maar we willen bijtijds beginnen zodat bij aanvang van het nieuwe seizoen iedereen weet waar hij/zij aan toe is!

Het Bestuur