• Averij in Oostvoorne.

• In een bar slechte vertoning verloor Rhoon zaterdag met het kleinst mogelijke verschil van OVV: 1-0.
    De thuisclub liet het verschil op de ranglijst niet zien en Rhoon was niet bij machte gevaarlijk te worden, waardoor de toeschouwers de dupe werden. Een misverstand op het Rhoon middenveld bracht Van Vugt in schietpositie, die de thuisclub met een gericht schot aan de leiding bracht. Roy Tibboel was de enige Rhoon speler, die zowel voor als na de pauze wat terug had kunnen doen. Zijn volley had meer verdiend, nadat Vincent Kroon de bal op maat had terug gekopt. Verdedigend had de ploeg van Ronard Venekamp het redelijk onder controle, waarbij Rick van Vliet opnieuw een betrouwbare rol speelde. Ook doelman Niels Ketting maakte een goede indruk, maar aanvallend lukte het nauwelijks een vuist te maken. Omdat Botlek bij GHVV won, weet Rhoon nu alleen Pernis en Piershil nog onder zich. Zaterdag komt Oud-Beijerland naar De Omloop.