• KANTINESLUITING DOORDEWEEKSE AVONDEN DREIGT

• WE HEBBEN AL EERDER AANDACHT GEVRAAGD VOOR HET NIJPENDE TEKORT AAN BARPERSONEEL
    .

Inmiddels is door vakantie's , ziekte en afmeldingen de nood zo hoog gestegen dat u er niet raar van moet opkijken als op doordeweekse avonden de bar en de kantine gesloten blijven en er voor (hulp)trainers, leiders, volgers, supporters, ouders en spelers niet de gelegenheid kan worden geboden om even bij te warmen of een versnapering te nuttigen.

Dus kunt u wat uurtjes in de avond missen, eventueel tegen een vrijwilligersvergoeding, meldt u dan aan bij Vanessa (zie hieronder) om te voorkomen dat zowel u als anderen voor een gesloten kantinedeur komen te staan......

Overigens... SINTERKLAASAVOND 5 DECEMBER IS DE KANTINE SOWIESO GESLOTEN

BARPERSONEEL (m/v) GEZOCHT voor o.a. DINSDAGAVOND

Ben jij 16 jaar of ouder, op zoek naar een baantje en wil je tegelijk niks missen op onze gezellige club?

Dan kun je niet alleen aan de vóórkant van de bar een gezellige avond hebben, maar ook aan de andere kant.

We hebben echt een droombaan voor je! Wij zijn namelijk dringend op zoek naar barpersoneel.

Voor de dinsdagavonden, van ca. 17:30 tot sluit, zoekt de kantinecommissie iemand voor achter de bar.

Mag op vrijwillige basis of tegen een kleine vrijwilligersvergoeding. En kan ook als duo-baan samen met iemand.

Bekijk de club en haar leden ook eens van de andere kant! Leuk en leerzaam ook en staat goed op je CV!

Meer informatie bij Vanessa & Hans Schepers (0627426851) of via een mail aan kantine@vvrhoon.nl