• Boutmiddag 2018 een succes !

• Zaterdag 15 december stond, naast een voetbalprogramma, vooral ook in het teken van de jaarlijkse traditionele Boutmiddag.

Ook dit keer was er weer van alles uit de kast gehaald om de bezoekers aan deze middag een heerlijk en gezellig evenement voor te schotelen. Heerlijk omdat er naast het gangbare menu uit de keuken voor de inwendige mens verse huisgemaakt erwtensoep verkrijgbaar was en daarnaast ook heerlijke surinaamse broodjes.

Gezellig ook omdat er veel mensen op af waren gekomen die zich na de winterse kou buiten graag lieten opwarmen in de kantine en zodoende een leuke omzet genereerden. Gezellig ook door de muziek van onze huis DJ Jeremy die naast lekkere muziek ook perfect een een-tweetje vormde met de Boutmiddagploeg.

Want daar was het allemaal toch om begonnen: de Boutmiddag waar een hele lijst van sponsoren prijzen voor beschikbaar hadden gesteld variërend van drank tot electronica, van gebruiksvoorwerpen tot vlees, van voetbalshirts tot kerststukjes en van luxe modeartikelen tot kinderspeelgoed. Kortom, er was van alles en nog wat voor elk wat wils geschonken aan de club, hetgeen via de verkoop van loten zijn weg naar de gelukkige winnaars vond. En de aanschafprijs van de loten vond weer haar weg naar de clubkas, waar het ook allemaal om begonnen was.

In totaal 5 kinderrondes (welke al begonnen rond de klok van 15:00) gevolgd door een 15 rondes met grotere prijzen "voor volwassenen" zoals dat mooi heet. Met dank aan de gulle gevers van de prijzen ging menigeen met een mooie "buit" naar huis op deze laatste speeldag van dit jaar????

Laatste speeldag? Normaal wel, maar er is komende zaterdag 22/12 nog een extra toetje, wanneer RHOON 2, die deze Boutmiddag de kar getrokken heeft, een bekerwedstrijd zal spelen tegen Katwijk 2 om 11:30 uur. En als dank voor hun inzet op deze Boutmiddag zou het leuk zijn als ze zaterdag a.s. veel support langs de lijn krijgen!

Nogmaals dank aan RHOON 2 (Thomas Hofman als gangmaker, Arie-Teun Roobol back-up assistent, rest team voor de ondersteuning) voor de organisatie en hulp deze Boutmiddag alsmede aan Gerard Groothengel voor zijn hulp en coördinatie van de "geld en lotentafel". De spreekstalmeester uiteraard, het bar en keukenpersoneel en alle bezoekende lotenkopers.
    Maar bovenal toch ook wel de sponsoren van de prijzen voor deze middag:

• MCD
    • Kraaijeveld
    • Van Gameren sport
    • Kick personal training
    • Dumas
    • Fresh n Rebel
    • Atrop b.v.
    • Jeroen Snijders
    • Dick Bijl
    • Wijnhuis Rhoon
    • MvG drukkerij
    • Nsecure
    • Bob Antheunisse
    • Abco van der Linden
    • Dirk-Jan Polak Hollands Wild
    • Rein van der Poll
    • Denise Roobol
    • MYSC
    • Paardekooper verpakkingen B.V.
    • Total
    • Rien Heijboer
    • Peter Smit
    • Wapen van Rhoon
    • Anylinq
    • Giuliano
    • Hans Schepers
    • Narwal swimwear
    • Piet van der Schee
    • Gerard Groothengel
    • Pals Kingma
    • Anonieme sponsor met veel prijzen

Wijzen we u nog op de agenda voor de komende weken:

• Maandag 17/12 om 20:00 A.L.V.
    • Vrijdag 21/12 om 20:00 Kerstklaverjassen
    • Zaterdag 22/12 om 11:30 RHOON 2 - Katwijk 2
    • Vrijdag 28/12 vanaf 09:00 Oliebollentoernooi
    • Zondag 23/12 - Vrijdag 4/1 kantine gesloten