• Boutmiddag 15 december 2018

• Traditioneel als afsluiting van het jaar ook nu weer op de laatste voetbalzaterdag voor Kerst de Boutmiddag met een keur aan mooie prijzen. Naast diverse soorten bout en vlees varieert het aanbod met kerstpakketten, voetbalshirts tot muziekboxen en wijn.

Vanaf 15:00 uur zal onze Rhoonse DJ de muziek aangooien en worden er een aantal kinderrondes gedraaid met prijzen voor de jeugd.
    Na de wedstrijd van RHOON 1 (tegen GHVV ’13) zullen rond 17:00 uur de grotere rondes beginnen voor jong en oud met al die prachtige prijzen die we jaarlijks kunnen aanbieden.

Mocht u nog prijzen willen doneren voor deze Boutmiddag, waarvoor de opbrengst in zijn totaal ten goede komt van de club, kunt u contact opnemen met de organisatie te weten Thomas Hofman (+31 6 46 29 61 84) of per mail aan thomas.hofman@live.nl . Bij voorkeur vóór 15 december zodat ze uw naam/bedrijf aan de sponsorlijst kunnen toevoegen.