• Cock Stedehouder knapt weer op

• Niet alleen vanwege het kratje bier dat hij dankbaar in ontvangst heeft genomen namens de leden en het bestuur om zijn herstel te bespoedigen, maar zeker ook door alle blijken van belangstelling in de vorm van berichten op social media, telefoontjes en bezoekjes van zijn voetbalvrienden en dergelijke.

Cock is een taaie doorbijter en lijkt de problemen met zijn lichte herseninfarct aardig de baas te kunnen blijven. Onderzoek in het ziekenhuis heeft tot dusver nog niets verontrustends opgeleverd, maar de definitieve uitslagen ontvangt hij pas volgende week. Deze week 3 dagen met een kastje en electrodes gelopen, vanmorgen nog een echo gehad maar nu weer lekker thuis in zijn vertrouwde omgeving.

Komende week gaat hij naar de fysio (een pupil van hem die hij nog getraind heeft in zijn jonge jaren) om nog wat “dove” plekken aan zijn gezicht en handen te laten wegmasseren maar hij hoopt zaterdag al weer op de club te verschijnen om “zijn” tweede elftal te zien spelen tegen RVVH 3. En, dat mag van de dokter, dan een pilsje te drinken op zijn voorspoedige herstel.

Kortom, nog even verder met de hersteltrainingen en dan is hij weer helemaal de oude Cock!

Veel succes daarbij!