• DRINGEND VERZOEK !

•

Het seizoen is nu weer een paar weken onderweg en we merken dat er vrijwilligers nodig zijn die gastvrouw of -heer kunnen zijn. Dit betekent op zaterdag een paar uur het "wedstrijdsecretariaat" bemensen om gasten en arbiters te ontvangen, ze wegwijs te maken naar kleedkamers en velden en zorgen dat er in de rust wat te drinken klaar staat. In grote lijnen, geen rocket science dus. En het is nog eens gezellig ook want je leert zo veel (club)mensen kennen.

De taken vallen echt mee en je wordt ook degelijk begeleid zodat je geen verrassingen tegen hoeft te komen. Wij moeten tenslotte met de leden en de ouders een club draaiend houden. Sta je hiervoor open spreek Bert Jan Kok aan of stuur mij een mail via voorzitterjeugd@vvrhoon.nl

Frans van Breda
    duo-voorzitter jeugd