• Onze voetbalclub doet al een aantal jaren mee aan de Vriendenloterij. Met speciale belavonden hebben we veel ouders, familie, vrienden, kennissen, supporters en dorpsgenoten over kunnen halen mee te spelen waarbij 50% van de opbrengst voor de clubkas van v.v. Rhoon bestemd is.

Onverminderd steunt u hiermee echter ook andere goede doelen, want dat is tenslotte het doel van de Vriendenloterij. Dankzij de deelname bedroegen de totale inkomsten van de VriendenLoterij in 2017 ruim € 117 miljoen. Hiervan geeft de loterij 50%, te weten ruim € 58,9 miljoen, aan goede doelen, clubs en verenigingen die zich richten op gezondheid en welzijn van mensen.

Bij de VriendenLoterij heeft u de mogelijkheid om zelf te kiezen voor welk goed doel u meespeelt. Van uw lot gaat dan de helft direct naar dit doel. Voor onze inzet worden wij als club "beloond" met een deel van de opbrengst lotenverkoop (50% van de inleg).

Als u mee wilt spelen en kans maken op mooie prijzen vragen wij u dit te doen via deze link waar het invulformulier staat:

• klik hier op de link "Steun uw club, vereniging of stichting"
    • vul uw gegevens in en ga naaar "naar laatste stap"
    • bij "welk goed doel wilt u steunen" vinkt u aan "ik steun een club of stichting naar keuze"
    • dan opent een nieuw scherm met "kies een van onze goede doelen" OF "een club of vereniging naar keuze"
    • als u voor de laatste kiest, kunt u zoeken op naam plaatsnaam - type hier "rhoon" in en u krijgt 3 resultaten te zien waaronder v.v. Rhoon.
    •  maak uw keuze en u gaat automatisch weer terug naar welk doel u wilt steunen "Ik steun vv Rhoon" is nu aangevinkt
    • Rondt uw bestel;ling verder af en zeg "Ja. ik wil meespelen"

Daarmee helpt u dus onze club maar maakt u elke maand, week of dag kans op een keur aan geldprijzen en artikelen.

Doe mee, speel voor v.v. Rhoon en maak ook kans op deze schitterende prijzen!