• GASTTRAINING ADRIE POLDERVAART BIJ RHOON O23

• Het opleidingsteam van v.v. Rhoon, de O23 selectie, heeft maandagavond een andere trainer voor de groep gehad dan Fabian Garducci, de huidige trainer. Niemand minder dan Adrie Poldervaart verzorgde een gasttraining voor de talenten van v.v. Rhoon.

Adrie Poldervaart is in de (regionale) voetbalwereld geen onbekende. Als speler en trainer van OHVV maar later ook als trainer van o.a. Spijkenisse, Barendrecht, Excelsior en de laatste jaren als assistent-trainer van FC Groningen een voetbaldier met een schat aan praktijkervaring.

Vol fanatiek enthousiasme, zoals we hem kennen van langs de lijn, was hij anderhalf uur met de talenten van Rhoon O23, aangevuld met nog wat JO19 en JO17 spelers aan de slag. Een afwisselende en inspirerende training die behoorlijk wat vroeg van de spelers, maar hen ook nieuwe inzichten verschafte. Moe maar voldaan was iedereen blij en tevreden door de geboden oefenstof.

Na afloop was er als beloning voor de spelers en staf een rijsttafel, verzorgd door de coördinator Jeugdopleiding Dennis Drenthe, om met elkaar nog even na te genieten van deze mooie avond.

Een initiatief vanuit de Technische Commissie dat zeker voor herhaling vatbaar is, want er stonden naast publiek ook diverse trainers langs de kant mee te kijken om hun kennis en trainingsstof te verbreden.

Rest nog om alle betrokken vrijwilligers om dit evenement te realiseren (TC, TJC, kantine, staf) te bedanken voor hun inzet om dit te laten slagen.

meer foto's zie ook https://www.facebook.com/media/set/?vanity=voetbalverenigingrhoon&set=a.7447762305294776