• Geef warmte aan en voor je club…….

• Misschien een vreemde vraag in deze tijden van energieschaarste en transitie naar nieuwe energie. Maar onze vereniging zit al jaren te wachten op een nieuwe locatie en accommodatie en probeert daarom zo min mogelijk in nieuwe apparatuur te investeren dan wel dit uit te stellen.

Inmiddels zijn we echter het punt gepasseerd dat we onderhoud en investering uit kunnen stellen. Zowel de boilers (warm water) als CV-ketels (gas) zijn “op” en zouden vervangen moeten worden.

Gezien het “uitstelbeleid” van de Gemeente die ons al ruim 10 jaar aan het lijntje houdt inzake een nieuw complex in ruil voor woningbouw, zullen we toch wat moeten doen. We zijn bang dat we nog wel een paar jaar in de huidige gebouwen blijven zitten, maar de douches en verwarming van de kleedkamers haperen.

Van het gas af? Ketel over? Boiler over?

Wellicht zijn er leden die hun huis aan het verbouwen zijn en met een warmtepomp “van het gas” af gaan en dus een stookketel over hebben. Of een boiler over hebben. Of bedrijven die nog een leuk eindejaars-geschenk in petto hebben en onze club een nieuwe stook- of warmwaterinstallatie of met een donatie daarvoor willen helpen.

Alle kleine beetjes helpen, zelfs als u uw teruggave energiebelasting van € 190/maand aan de club zou willen doneren, waar we onze installatie mee zouden kunnen financieren. Een warm gebaar.

We vragen dus iedereen om creatief mee te denken met deze problematiek. We hebben bewust niet kunnen en willen investeren vanwege de onzekerheid, maar zijn nu gedwongen om toch wat te gaan doen komende periode (winterstop) en hopen op uw steun daarbij. En denken tevens dat we een eventuele investering mee kunnen nemen naar een nieuw complex.

Ziet u mogelijkheden? Neem gerust kontakt op met een van de bestuursleden via de mail info@vvrhoon.nl of persoonlijk met een van hen https://www.vvrhoon.nl/bestuur-commissies

Doneren kan uiteraard ook via RABOBANK NL 09 RABO 0355357550 onder vermelding van “Energie voor vv Rhoon”

Hartelijke dank en fijne feestdagen gewenst