• Gerard krijgt het op de heupen

• Vorige week werd bekend dat door een noodlottige valpartij ons lid Gerard Groothengel met een gebroken heup in het ziekenhuis is beland. Na alle ellende die hem is de loop der jaren parten heeft gespeeld kon dit er ook nog wel bij. Alleen is dit een heel pijnlijke zaak, zoals hij zelf aangaf door te zeggen “nog nooit zoveel pijn gehad” – maar dan op zijn Twents. Vandaag, dinsdag 24 mei,  wordt hij uit het ziekenhuis ontslagen en opgenomen in een zorghotel van Aafje.

“Het zijn niet allemaal wijzen die uit het oosten komen” luidt het spreekwoord en of dat op Gerard van toepassing is of niet laat ik aan uw eigen interpretatie over. Maar feit is wel dat Gerard jarenlang de club tot steun is geweest, zowel in bestuursfuncties (secretaris o.a.) als met ander vrijwilligerswerk (bouwploeg, boutmiddag, scheidrechter, verzorger, team leider) en als laatste in zijn hoedanigheid als lid van de jubileumcommissie waar hij in de organisatie de vergunningen en opbouw/inrichting van de feesttent in zijn takenpakket had. Kortom een multifunctioneel inzetbaar persoon die dan ook niet voor niets een paar jaar terug tot Lid van Verdienste is benoemd.

Vooral het weerzien met al die oude bekenden waar hij mee “gewerkt” heeft zal hij wel missen. Hoewel, met de pijn die hij nu heeft zal hij waarschijnlijk zeggen “ 't löp wa lös “….
    Maar we hopen dat we hem volgend seizoen weer op de club en/of langs de lijn mogen zien in zijn scootmobiel, voldoende gerevalideerd en zonder pijn.

U kunt de pijn en teleurstelling van al dit ongerief wellicht een beetje verzachten door een kaartje te sturen met een bemoedigende wens of een belletje te doen of mailtje te sturen. Zijn gegevens:

Gerard Groothengel
    p/a Aafje Zorghotel