• LAATSTE OPROEP Grote Clubactie 2019 !

•

Van de GROTE CLUBACTIE hebben we nog een week extra respijt gekregen om de lotenboekjes in te leveren - we kunnen nog tot uiterlijk 30 november lotenboekjes inleveren en verwerken in de database - de lotenboekjes moeten worden ingeleverd bij de leider of anders achter de bar van de kantine.Laat je club niet in de steek en lever ze zo spoedig mogelijk in!

Dit kan tot uiterlijk zaterdag 30 november !!!

De laatste loodjes wegen het zwaarst, maar deze lootjes zullen lichter te verkopen zijn,. Dus nog even je best doen voor de laatste verkopen en dan kan Brigitte vanaf 16 november de verkochte loten gaan invoeren. Later worden dan uiteraard (zie verderop) de winnaars bekend gemaakt en zullen de prijzen die de club verloot aan de hoogste verkopers worden uitgereikt op de Boutmiddag die op het programma staat zaterdag 21 december!

Vragen? Zie de kontaktgegevens van Brigitte hieronder .....

-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-

Beste Sportvrienden,

Zaterdag 14 september is de Grote Clubactie weer van start gegaan! Vorig jaar hebben onze jeugdleden hun uiterste best gedaan om voor onze vereniging deze loten te verkopen. Samen met de verkochte loten van het jaar ervoor hebben zij een mooi geldbedrag voor de vereniging verdiend waarvan mooie materialen aangeschaft zijn. Van elk verkocht lot van €3,00 is maar liefst 80% direct voor de vereniging. U begrijpt, we kunnen uw steun dus goed gebruiken.

Jeugdleden van VV Rhoon zijn in de week van 14 september gestart met de lotenverkoop van de Grote Clubactie. Vanaf die week gaan zij langs de deuren om inkomsten op het halen voor de club. Dit in de vorm van een eenmalige machtiging zodat ze niet met geld over straat hoeven te lopen.

Mensen die loten kopen maken kans op mooie prijzen, zoals de hoofdprijs van €100.000,=. De trekking van de Grote Clubactie vindt plaats op 11 december en vanaf 12 december staat de uitslag op www.clubactie.nl

Onze leden die loten verkopen kunnen zelf ook leuke prijzen winnen bij de Grote Clubactie. Doe mee aan de Kids-verkoop-wedstrijd en maak kans op deze prijzen. De hoofdprijs is een Playstation 4. Voor meer info ga je naar: www.kids.clubactie.nl

Wij gaan als vereniging ook een eigen verkoopwedstrijd houden, waarbij de 3 verkopers met de meeste verkochte loten, een leuke prijs winnen.

De boekjes dienen uiterlijk 1 november ingeleverd te worden bij je trainer en/of leider, dus je hebt nog de hele maand oktober de tijd!

Indien er vragen zijn, graag mailen.

Met vriendelijke groet,

Werkgroep Grote Clubactie

Brio70@hetnet.nl

Resultaat van vorig jaar : KIJK HIER !!!