• Indelingen jeugd seizoen 2021-2022

• Beste trainers, ouders/verzorgers, spelers,

Hieronder vind u de voorlopige (en niet bindende) eerste teamindeling voor het seizoen 2021-2022 van de mini’s  t/m de JO19.

Voorlopig wil zeggen dat we de voorbereiding in augustus/september en de bekercompetitie zullen gebruiken om te bekijken of er nog wijzigingen moeten plaatsvinden. Afhankelijk van afmeldingen,  nieuwe aanmeldingen en het niveau van (eventuele nieuwe) leden, zullen we de samenstelling van de teams dan opnieuw tegen het licht houden.

Mocht gedurende het nieuwe seizoen blijken dat het voor de ontwikkeling van spelers beter is om een team hoger of lager te spelen, dan zou dat eventueel (en beperkt) wijzigingen in de teamsamenstelling kunnen betekenen.

Er zijn een aantal teams die bij de start van de trainingen nog ingedeeld moeten worden. Dit komt doordat er bij deze teams nog geen compleet beeld is doordat diverse overschrijvingen nog niet rond zijn. Op basis van de eerste trainingen en wedstrijden zullen deze indelingen worden bepaald door de trainers en coördinatoren.

VV Rhoon is een vereniging van vrijwilligers. De leden zijn het hart van de vereniging en zij zijn hard nodig om de vereniging draaiende te houden.

Er is door het jeugdbestuur en de technische jeugd commissie veel energie gestoken in het zoeken naar teambegeleiding voor alle teams. Het gaat hierbij om trainers, assistent trainers, leiders, etc.  Het is op dit moment nog niet gelukt om hier voor alle teams een volledige invulling aan te geven.

Hierbij dan ook het vriendelijke verzoek om u aan te melden voor 1 van de teams via tjc@vvrhoon.nl  of direct bij de aangegeven contactpersonen bij de teams zodat vanaf het begin van het nieuwe seizoen al deze functies zijn ingevuld en iedere team naar hartenlust kan voetballen.

De aangegeven trainers en begeleiders bij de teams kunnen het niet alleen. Van de ouders wordt minimaal een bijdrage verwacht in hulp bij het fluiten, opzetten en opruimen van de veldjes en de kantinediensten.

De indelingen zijn tot stand gekomen door de Technische Jeugd Commissie  in overleg met de huidige en toekomstige trainers, begeleiders en coördinatoren. Bij deze indeling is met veel facetten rekening gehouden zoals leeftijd, niveau, aantal beschikbare spelers, dispensatieregels, etc. De keuzes die hier bij gemaakt worden zijn zowel in het belang van de spelers als alle jeugdteams van vv Rhoon. Dat deze keuzes soms tot onduidelijkheden, teleurstelling en soms wellicht onbegrip kunnen leiden, begrijpen wij maar wij kunnen helaas niet aan alle wensen invulling geven.

Mocht uw naam of de naam van uw kind niet in de lijst voor komen of heeft u andere vragen, neemt u dan contact op met de technische jeugdcommissie: tjc@vvrhoon.nl.

Wij wensen iedereen een fijne vakantie en een goede zomerstop toe!

PDF concept indelingen seizoen 2021-2022