• Inleveren voetbalkleding en materiaal op zaterdag 27 juni

• Zoals elk jaar moet ook dit jaar de kleding, tassen en ander materiaal van de club weer worden ingeleverd.

Het is natuurlijk een vreemd einde van het seizoen, waarbij het “automatisme” om dit na de laatste wedstrijden en toernooien te doen, er dit seizoen niet is uitgekomen.

Vandaar dat we een aparte dag daarvoor hebben ingepland, namelijk zaterdag 27 juni a.s.

Vanaf 10:00 uur – 17:00 uur kun je de tassen bij de kantine inleveren alwaar ze in ontvangst zullen worden genomen. Graag gewassen en netjes opgevouwen aanleveren met een briefje waarop staat:

• Welk team het betreft
    • Wat er (eventueel) ontbreekt
    • Of er kleding kapot is (rugnummer er af, rits of elastiek kapot etc.)

Een vertegenwoordiging van de kledingcommissie zal e.e.a. in ontvangst nemen en inspecteren waarna het op de lijst zal worden aangegeven dat het team alles naar behoren en conform de afspraken uit het kledingstatuut heeft ingeleverd.

Vriendelijk dank op voorhand voor de medewerking.

De kledingcommissie