• Jonge trainers blijven bouwen aan de toekomst van S.V. Rhoon


  • Met trots kunnen we melden dat Fabian Heidstra en Rik de Kok ook de komende jaren verbonden blijven aan onze vereniging. Beide heren zijn al sinds 2013 lid van V.V. Rhoon en hebben in die tijd de volledige jeugdopleiding doorlopen. Inmiddels staan zij zelf langs de lijn als trainers van de JO13-1 en dragen zij hun passie en kennis over op de nieuwe generatie.

    Om zich verder te ontwikkelen als trainer, gaan Fabian en Rik binnenkort starten met de KNVB-opleiding VC2-Jeugd. Een mooie stap, zowel voor henzelf als voor de club. Met hun ambitie en inzet leveren zij een belangrijke bijdrage aan de verdere professionalisering van de jeugdopleiding binnen de nieuwe vereniging S.V. Rhoon.

    Het is mooi om te zien hoe spelers doorgroeien binnen de club en uiteindelijk zelf een rol spelen in het opleiden van onze jeugd. Daarmee bouwen we samen aan de toekomst van S.V. Rhoon.

    Wij wensen Fabian en Rik heel veel succes en plezier met hun opleiding!

    Met sportieve groet,
    De Jeugdcommissie