• Uitreiking 1e Jubileummagazine v.v. Rhoon 18 september j.l.

Het eerste exemplaar van het jubileummagazine in het kader van het 75 jarig bestaan van  Voetbalvereniging Rhoon is op zaterdagmiddag in de rust van het bekerduel RHOON 1 – DSVP 1 (1-3) uitgereikt. Het heeft iets langer geduurd dan verwacht want de magazines waren al een tijdje gedrukt en klaar. Maar de club had eerst te maken met het niet toe mogen laten van bezoekers op het complex, daarna kwamen de vakanties en nu was er eindelijk de gelegenheid op het punt dat de verenigingen bijna weer naar normaal gaan.

Op het veld heeft voorzitter Marco van Wassenaar het eerste exemplaar overhandigd aan het oudste erelid van de club John Koster, temeer daar hij ook de nodige bijdragen aan het magazine heeft geleverd en nog altijd actief bij de Bouwploeg en als supporter langs de lijn.

Met dit jubileummagazine wordt er tenminste nog enige aandacht geschonken aan de viering van het 75-jarig bestaan dat door Corona behoorlijk in de wielen is gereden. Alleen deze editie plus de historische website over 75 jaar v.v. Rhoon  (https://www.vvrhoon-historie.nl) zijn de tastbare herinneringen er aan. Voor de feestavond, reünie, toernooien etc. zullen we helaas tot  voorjaar/zomer 2022 moeten wachten.

Na de “officiële” eerste overhandiging is er voor alle leden en sponsoren van onze vereniging een exemplaar beschikbaar. Ze dienen echter wel zelf op de club te worden afgehaald, verzenden per post kost extra geld en dat kunnen we beter gebruiken in deze tijd.

Op vertoon van de v.v. Rhoon Clubpas kan ieder lid een exemplaar krijgen in de kantine. Deze clubpassen zijn of worden uitgereikt komende weken vanuit de commissie die e.e.a. heeft opgezet. Ze zijn allemaal al op naam gezet, corresponderend met hoe de leden in Sportlink vermeld staan. Nadere mededelingen daarover volgen binnenkort via de website en sociale media.

Het bestuur bedankt uiteraard alle sponsoren voor hun advertenties in dit magazine die de uitgave ervan daardoor mogelijk hebben gemaakt. En uiteraard ook de mensen die anekdotes en beelden hebben aangeleverd om zowel het verleden als het heden van die 75 jaar in beeld te brengen en vast te leggen voor de volgende generaties, hetgeen vanzelfsprekend ook geldt voor de historische website.

Bijschrift: Voorzitter Marco van Wassenaar (links) overhandigt het eerste exemplaar aan John Koster  (foto©WoutMessemaker)

DIGITALE VERSIE

Voor (oud)leden en belangstellenden die niet in de gelegenheid zijn om een exemplaar af te halen of die veraf of in het buitenland wonen hierbij een link naar de digitale versie