• Hoewel we vorig jaar vanwege Corona niet in de gelegenheid waren om grootschalige festiviteiten te organiseren, hebben we er alle vertrouwen in dat het dit jaar wel gaat lukken. Daartoe heeft de Jubileumcommissie van v.v. Rhoon een concept-programma gemaakt om in elk geval de agenda’s te blokkeren en ervoor te zorgen dat er geen dubbele afspraken gemaakt worden met vriendschappelijke wedstrijden, toernooien bij andere clubs etc.

V.V. RHOON  75 (+ 1) jaar jong : JUBILEUMFEEST

De voorbereidingen voor het Jubileumfeest, met een jaar uitgesteld vanweg Corona, zijn in volle gang, en het is tijd om weer wat meer informatie te delen met onze leden, oud-leden, sponsoren, donateurs en club van 100 leden.

De artiesten en optredens zijn, mede door de inzet van onze hoofdsponsor LBH en het muzikale netwerk van Jan Lagendijk, geboekt en het belooft een spetterend programma te worden waar veel Rhoon aanhang op af zal komen.

De feestelijkheden zijn in de week voor Pinksteren als volgt opgezet:

Dinsdag 31 mei - Receptie voor genodigden

Vrijdag 3 juni - avond sponsor-mixtoernooi 7x7

Zaterdag 4 juni – de gehele dag activiteiten op het complex met:

09:00 - 13:00     jeugdtoernooi met op veld 3 jeugdfestival met diverse opblaasbare attracties
                                  de kantine is de hele dag tot 17:00 geopend – de keuken is dicht

op het feestterrein staan diverse foodtrucks met o.a. sateh en spare-ribs, verse frites en snacks, poffertjes etc. dus voor elk wat wils

14:30 uur            Rhoon 1 – De Jonge Spartaan 1 (competitiewedstrijd)
    15:00 uur            Bar feesttent geopend
    16:00 uur            Reünie in de feesttent
    19:00 uur            Aanvang JUBILEUMFEEST in de feesttent
    24:00 uur            Laatste ronde – einde jubileumfeest

Jubileum feestavond
    De feestavond en/of reünie op 4 juni bijwonen is alleen voor leden, oud-leden, sponsoren, club-van 100 leden en genodigden van 18 jaar en ouder. Hiervoor dient men à € 5,00 p.p. tickets aan te kopen via DEZE LINK en kunnen er max 2 tickets p.p. besteld worden. Deze tickets kunnen aan de ingang worden omgeruild voor een polsbandje dat toegang geeft tot het feestterrein en de tent plus een gratis consumptiemunt. Het terrein is vanaf 18:30 uur open.

Vrijwilligers gezocht
    Voor al deze feestelijkheden worden nog vrijwilligers gezocht voor hand en spandiensten, begeleiding, controle, munten- en drankuitgifte, opbouw en afbouw en noem maar op. In ruil voor een lunchpakket en gratis munten! Dus meld je hiervoor aan bij Mart van Ginkel en/of via kantine@vvrhoon.nl

Voetnoot:
    Vanwege competitieverplichtingen is het organiseren van reüniewedstrijden op deze dag geen optie maar belangstellenden kunnen zich eventueel wel inschrijven voor het sponsor-mix toernooi op vrijdagavond 3 juni om daarin te worden ingedeeld. Inschrijving via info@vvrhoon.nl met vermelding van team, periode dat gespeeld werd en aantal spelers.

Wij danken de jubileumcommissie en sponsoren voor hun inzet en inbreng en hopen er met elkaar een onvergetelijk voetbal- en jubileumfeest van de maken.

Het Bestuur