• Kantine- en Keukenpersoneel gezocht

• Vandaag, zaterdag 17 augustus, is de kantine vanaf 10:00 uur open. Dus je kunt je vanaf heden melden aan de bar om je te laten inwijden in het kantinevak door Vanessa of Hans Schepers. Dus niet alleen vóór de bar, ook erachter kun je dus iets doen voor de club!

Ben jij 16 jaar of ouder, op zoek naar een baantje en wil je tegelijk niks missen op onze gezellige club? Dan hebben we echt een droombaan voor je! Wij zijn namelijk dringend op zoek naar barpersoneel en op zaterdag hulp in de keuken. Vooral op doordeweekse avonden zijn er vacatures in de bezetting en hoewel het "vrijwilligerswerk" is kan een kleine vrijwilligersvergoeding je wellicht over de drempel helpen om je te laten inroosteren.

Bijkomend voordeel is dat je kennis kunt maken met veel van de leden die je anders wellicht nooit ziet. En de andere kant van de bar is ook altijd gezellig met de andere kantine- en keukenhulpen. Gewoon even aangeven dat je beschikbaar bent.

Zodat Vanessa en Hans er samen met jullie voor kunnen zorgen dat alle toeschouwers weer op tijd van hun natje en droogje voorzien worden en dat iedereen zodoende optimaal kan genieten van de derde helft om de dag goed af te sluiten!

Interesse?

Stuur dan een berichtje naar Vanessa Schepers (06 27 42 68 51) of kantine@vvrhoon.nl .  Persoonlijk aangeven bij de Schepertjes als ze in de kantine zijn (wanneer zijn ze er eigenlijk niet) kan ook natuurlijk !

Alvast bedankt, want zonder personele bezetting zal de kantine gesloten blijven! En dat moeten we niet willen!