• Klaverjassen op 29 april en 27 mei

• Ineke en Wout Messemaker hebben laten weten dat ze de deuren van de kantine weer open zetten om te klaverjassen op de vrijdagavonden. Het is een tijd onmogelijk geweest vanwege Corona maar inmiddels is alles weer open en mogelijk, dus sluiten zij weer aan op de activiteitenkalender.

Onder het genot van een hapje en een drankje wordt er gespeeld (op zijn Rotterdams) vanaf 20:00, met een inloop vanaf 19:30 uur. Dan worden de tafels ingedeeld en gaat het om de roem, onderdoortjes, spelen, passen, soppen, stuk en al die andere vaktermen rond klaverjassen.

Waarmee de Messemakertjes deze traditie weer terug op de kaart zetten! Leden, oud-leden, donateurs, sponsoren en andere mensen met een Rhoon hart zijn van harte welkom om deel te nemen en te strijden voor de eer en de punten.