• LATJETRAP JEUGDCOMPETITIE V.V. RHOON

• Door de coronapandemie was het niet tot nauwelijks mogelijk om de afgelopen 2 jaar activiteiten voor de jeugd te organiseren. Activiteiten voor de jeugd zijn belangrijk, juist om te zorgen dat we een gezellige familievereniging zijn voor jong en oud waar voetbal en plezier erg belangrijk zijn.

Gezellig met ouders/verzorgers en vriendjes en vriendinnetjes naar de vereniging immers:

“Zaterdag was de mooiste dag van de week
    En je wist als je naar je vriendjes keek
    Hier gaan ze heel wat beleven”

Songtekst: Groen als Gras -Allstars

Op zaterdag 23 april spelen veel teams thuis, een mooie dag om weer te starten met nieuwe tradities. Vanaf die dag gaan we beginnen met de “latjetrap competitie” voor de jeugd, gezien het te kort aan tijd (de competitie loopt immers bijna af) voor de teams van de JO8 maar vanaf volgend seizoen voor alle teams van de onderbouw jeugd.

We hopen dan ook op heel veel enthousiaste kinderen én publiek tijdens de thuiswedstrijden van het eerste. Dus kom het eerste en de kinderen vooral aanmoedigen, ze kunnen het allemaal gebruiken.

Hulp gevraagd:
    Voor volgend seizoen hebben we vanuit de jeugdcommissie en bestuur al veel leuke ideeën. Om deze ideeën uit te kunnen voeren kunnen we zeker jullie hulp gebruiken! We zijn dan ook op zoek naar enthousiaste ouders / spelers / opa’s en oma’s / etc etc. die willen helpen om v.v. Rhoon de gezelligste familievereniging in de buurt te maken. Vele handen maken het werk lichter…

Heb je interesse of vragen laat het dan vooral weten, stuur een mail naar vvrhoonmiranda@gmail.com.

Groetjes,

Miranda Blokland