• Mededeling van de ledenadministratie

• Het einde van het seizoen komt in zicht en daarmee gaat gepaard dat sommige leden uit of over willen schrijven, of dat er nieuwe leden willen inschrijven. Hieronder een uitleg over wat hierbij de procedure is.

Uitschrijven voor 31 mei
    Dit gebeurt netjes bij de ledenadministratie via email ledenadministratie@vvrhoon.nl

U schrijft uzelf of uw kind persoonlijk uit. Het gaat niet via trainers, leiders, de barkeeper of anderen. Op basis van horen zeggen wordt niemand uitgeschreven.

Mocht u nu al weten dat u of uw kind wil gaan stoppen in het nieuwe seizoen, geef dit dan tijdig door zodat u of uw kind niet opnieuw in een team wordt ingedeeld. Zo weet iedereen waar hij/zij aan toe is en kan de vereniging het juiste aantal teams inschrijven voor het nieuwe seizoen.
    Uitschrijven dient te gebeuren voor 31 mei a.s.

Wordt er niet tijdig uitgeschreven dan wordt de contributie voor het half jaar erna automatisch geind.

Overschrijven voor 15 juni
    Wilt u of uw kind bij een andere vereniging gaan voetballen dan vindt er overschrijving plaats. Dit gaat digitaal wat inhoudt dat u uzelf of uw kind inschrijft bij de club waar u naar toe wilt. Zij schrijven u in en de ledenadministratie van vv Rhoon ziet op de overschrijvingslijst in Sportlink (KNVB) dat u of uw kind wil overschrijven. Dit wordt dan verder digitaal, na toestemming van de financiele administratie afgehandeld of u ontvangt een bericht dat er een probleem is dat opgelost dient te worden (bijvoorbeeld achterstallige contributie, boetes etc.)

Er hoeven dus bij ons geen formulieren ingevuld of getekend te worden, Deze procedure geldt ook andersom als iemand van een andere club bij vv Rhoon wil gaan voetballen.

Ook hier geldt weer: niet tijdig overschrijven  kan leiden tot weigering en het innen van de contributie voor het half jaar erna.

Wilt u inschrijven bij onze vereniging dan neemt u per email contact op met de ledenadministratie. Daar wordt in samenspraak met de leeftijds-coordinatoren getoetst of er plaats is en ontvangt u daarna bericht of u kunt inschrijven en de procedure hierbij.

Met vriendelijke groeten,
    Hans van Amerongen