• Walter Hazelebach, Hoofd Jeugd Opleidingen VV Rhoon

•

Walter Hazelebach heeft de overstap gemaakt van de zaterdag Hoofdklasser vv Smitshoek naar de voetbalvereniging vv Rhoon. Walter zal verantwoordelijk zijn als Hoofd opleidingen voor de verdere ontwikkeling van de jeugdafdeling van Rhoon.

De laatste 5 jaar is Walter HJO geweest bij vv Smitshoek, daarvoor was hij 12 jaar jeugdtrainer bij verschillende verenigingen binnen de regio.  In de periode van 12 jaar heeft hij 1 keer de uitstap gemaakt naar senioren voetbal voor een 1 ½ seizoen bij WCR zaterdag.

"ik vind het leuk om aan de slag te gaan bij vv Rhoon, er liggen vele uitdagingen binnen de jeugd en met de ontwikkelingen binnen de gemeente Rhoon (uitbreidingen woningen Essendael) wordt het alleen maar leuker. De club is mij niet geheel onbekend, als trainer bij WCR en de samenwerking destijds met Hans Schepers was erg plezierig"