• De Sponsorcommissie heeft deze zomer niet stilgezeten. Naast een veelvoud aan nieuwe bordsponsoren (zie o.a. de pannakooi) is het bestuur verheugd om twee nieuwe overeenkomsten onder uw aandacht te brengen:

Voor de komende 4 jaar zal LBH hoofdsponsor worden bij v.v. Rhoon. LBH is geen onbekende en sponsort als lokale betrokken internationale onderneming al jaren het LBH toernooi. Daar doen ze nu dus een behoorlijke schep bovenop met het hoofdsponsorschap dat zowel voor de jeugd als senioren zal worden ingezet.

Ook AnyLinQ, dat als Data-managment- bedrijf de laatste jaren onze senioren selectie ondersteunde, heeft het co-sponsorschap met 4 jaar verlengd en blijft zo ook betrokken bij onze vereniging.

Het bestuur is beide ondernemingen en de contactpersonen daarbinnen, zeer erkentelijk voor hun betrokkenheid en ondersteuning van onze vereniging.

Wilt u weten waar  LBH  voor staat, kijk dan via deze link.

Voor Anyling klik hier

• Met een ferme handdruk werd de overeenkomst bekrachtigd.