• Nieuws van de 7x7

• Van het 7x7 voetbal op de vrijdagavond hebben we via coördinator Edilson het concept speelschema ontvangen en op de site gepubliceerd. Duidelijk is het voor de deelnemers om alvast deze genoemde data te noteren in de agenda voor het spelen van hun wekelijkse wedstrijden.

Er staat "concept" omdat we nog data doorkrijgen van de KNVB voor een damesteam 7x7 dat op vrijdagavond bij ons de competitie zal gaan spelen en de v.v. Rhoon clubkleuren zal gaan verdedigen in de najaarscompetitie 7x7 voor vrouwen.

Heel leuk dat we weer een damestak hebben, nog leuker dat deze bestaat uit meest vrouwen die tot voor enkele jaren bij ons speelden in de 1e klasse A zaterdag. Een "welcome back" aan hen is dan ook zeker op zijn plaats, Hun competitie begint eind september in een poule met o.a. Binnenmaas, Brielle, Vlotbrug en Zinkwegse Boys.