• Normen en Waarden

VV Rhoon wil er aan bijdragen dat de leden met plezier kunnen voetballen en zich verder kunnen ontwikkelen. Normen en waarden bij de beoefening van de voetbalsport vinden we belangrijk. We willen actief werken aan de bewustwording bij spelers, begeleiders, trainers, scheidsrechters en ouders/verzorgers op dit vlak.

VV Rhoon moet een ontmoetingsplaats zijn en blijven waar sporters gezamenlijk met plezier en voldoening kunnen voetballen.

Dit vraagt om duidelijke gedragsregels. Onze vereniging heeft gedragsregels opgesteld die hierbij kunnen helpen. Het bestuur en de commissies dragen de gedragscode actief uit. In het bijzonder de trainers, begeleiders, scheidsrechters en ouders/verzorgers hebben een belangrijke verantwoordelijkheid en voorbeeldfunctie voor wat betreft het uitdragen en bewaken van gedragsregels.

Bij overtreding van de regels kunnen sancties volgen.

Download het volledige document Normen en Waarden HIER

Download het meldingsformulier Normen en Waarden HIER