• PINNEN KAN WEER, KANTINE GESLOTEN

• Inmiddels zijn de problemen met de PIN-automaat verholpen en kan er weer digitaal betaald worden. Dus met een pinpas of via je smartphone en ook de clubpas kan weer worden opgewaardeerd.

Echter, iedereen die de schulden van de afgelopen week morgen af zou willen lossen moeten we teleurstellen. Er is geen competitie- of inhaalprogramma deze zaterdag 6 mei dus zal de kantine gesloten blijven. De kosten wegen niet op tegen de baten en dan heeft het kantine- en keukenpersoneel ook eens een vrije zaterdag zo meldt de kantinebaas.

In samenvatting:

Problemen PIN apparatuur kantine en keuken voorbij
    Problemen met cashless betalen zijn voorbij, de storing van de pinpas installatie is opgelost dus er kan weer digitaal betaald worden (met pinpas of smartphone) en ook de clubpassen kunnen weer worden opgewaardeerd.

Kantine gesloten zaterdag 6 mei
    Zaterdag 6 mei is er geen thuisprogramma en worden er weinig tot geen bezoekers verwacht op ons complex. Om geen onnodige kosten te maken dan wel de vrijwilligers te ontlasten, zal daarom de kantine gesloten zijn.