• Rhoon 1 pakt 3e periode - nacompetitie bij VVOR

• Vandaag is RHOON 1 er in geslaagd de 3e periode te pakken door een 4-1 overwinning op SC Botlek 1. Daarmee verzekerde het zich, na een slechte eerste seizoenshelft, van een mooi toetje in deze competitie na de gestage opmars in de tweede seizoenshelft.

Met één punt voorsprong in deze derde periode hoefden ze alleen maar te winnen om nacompetitie te kunnen spelen en dat is dus gelukt. Zodat we ze komende zaterdag met man en macht alle steun moeten geven die ze verdienen met zoveel mogelijk leden en supporters.

Tegenstander volgens het KNVB promotie-degrdatieschema zal zijn V.V.O.R. (Voetbal Vereniging Oost Rotterdam) op Sportpark "De Venhoeve" aan de Prinsenlaan 991 te Rotterdam. Het schema ziet er als volgt uit en we gaan zien hoe ver we komen!

Eerste ronde (1 juni)
    1 VVOR - Rhoon
    2 Zuidland - DVO’32
    3 Oud-Beijerland - Perkouw