• RHOON 1 – RADDRAAIEN – PUPIL – BAL - DJ – LEKKER ETEN

•

Zaterdag 13 april wordt het weer een memorabele dag bij v.v. RHOON met tal van leuke zaken. Natuurlijk is er een compleet programma met wedstrijden voor de meeste teams, van jong tot oud. Van de seniorenselectie gaat RHOON 2 op bezoek in de streekderby tegen Poortugaal 2 (11:30) en speelt RHOON 1 thuis tegen Vierpolders (14:30). Ons eerste zit in een goede reeks, heeft de laatste 4 wedstrijden gewonnen en leidt de 3e periode met 12 punten.

Om hen te ondersteunen hebben we een pupil van de week uit JO8-2 en dat is Jens de Boden. Hij heeft ook een (grote) broer spelen bij v.v. Rhoon, Lars, die keept in Rhoon JO13-2. Jens wil zelf ook keeper worden en is fan van Feyenoord en zijn naamgenoot daar is zijn favoriet: Jens Toornstra. En ook de balsponsor, de webshop van van Ginkels Textielservice, zal hopelijk bijdragen aan een positief resultaat!

Verder zal er een omlijstend programma zijn met muziek van DJ Jeremy en ook deze zaterdag heeft Marilyne weer heerlijke Surinaamse bami gemaakt, zowel om op locatie te nuttigen of als take-away mee naar huis te nemen (wel op tijd bestellen!).

Laatste activiteit is het Rad van Fortuin dat in de pauze en na de wedstrijd zal draaien voor het goede doel, Casa Lumina. Het vel met nummers voor het gesigneerde Oranje shirt is bijna vol, maar er zijn nog tal van andere mooie prijzen waarvoor loten zullen worden verkocht en die zullen worden weggedraaid.

Kortom: zaterdag 13 april moet je op het complex van v.v. Rhoon zijn !

Programma: https://www.vvrhoon.nl/programma/