• RHOON JO19-1 toont nieuwe LBH wedstrijdtenues

• Afgelopen zaterdagmorgen heeft Rhoon JO19-1 voorafgaand aan hun training het nieuwe v.v. Rhoon wedstrijdtenue gepast en is daarmee op de foto gegaan. Mooie bijkomstigheid dat dit gebeurde op de verjaardag van Jan Lagendijk van onze hoofdsponsor LBH. Op een later tijdstip, wanneer het complex en kantine weer normaal opemn zijn, hoopt het bestuur daar nog een officieel moment van te maken.

Een volgende stap in het proces om de komende tijd alle teams in een nieuwe outfit te zetten is in deze Corona-tijd zonder officiële competitie- en bekerwedstrijden een hele klus voor de kledingcommissie. Voor alle teams worden de setjes, in overleg met de leiders/trainers, klaargemaakt en uitgezet maar dan moet ook iedereen er zijn. En dat is in deze tijden met een slot op de kleedlokalen en kantine geen vastigheidje maar iedereen doet zijn/haar best.

Nog even de afspraken over deze nieuwe Quick tenues op een rij:

-         Alleen de nieuwe wedstrijdkleding lijn van Quick is vanaf de hervatting van de competitie  toegestaan als het officiële clubtenue

-         Oude kleding moet worden ingeleverd bij de kledingcommissie

-         Nieuwe tenues kunnen individueel via Anne-Mieke Put-Vonck worden gekocht à  50 Euro – het wedstrijdtenue bestaat uit een v.v. Rhoon shirt, broek en sokken van Quick

-         Graag centraal kledingmaten doorgeven aan Anne-Mieke per team, via de leider

-         Iedere jeugdspelers (t/m JO19) krijgt een trainingspak in bruikleen dat na afloop van het seizoen weer moet worden ingeleverd

-         Officiële v.v. Rhoon Quick wedstrijdtenues kunnen alleen via de kledingcommissie worden aangeschaft (kleding@vvrhoon.nl)

-         De overgangstermijn naar de nieuwe kledinglijn is dit lopende seizoen ’20-‘21

Sponsoring v.v. Rhoon wedstrijdtenues

Uiteraard bestaat de mogelijkheid om wedstrijdtenues, tassen en/of trainingspakken te sponsoren. Hiervoor verwijzen we u graag naar onze webpagina met sponsorpakketten, de kledingcommissie stemt e.e.a. graag met u af (zie ook https://www.vvrhoon.nl/sponsor-pakketten ). Neem gerust contact op met Hans Schepers, Marco van Wassenaar of Anne-Mieke Put-Vonck hierover via kleding@vvrhoon.nl

Overige Quick kleding met korting via de webshop

Daarnaast bestaat de mogelijkheid om in de Quick webshop casual kleding alsmede andere kleding en accessoires te kopen tegen een aantrekkelijke korting van 25%. Een leuk idee voor de feestdagen wellicht !

In de shop waarin alle Quick sportkleding verkrijgbaar is, krijg jij als VV Rhoon lid 25% korting op het “clubassortiment”. Wanneer je rechts bovenin op https://vvrhoon.voetbalstraat.nl   de clubcode “vvrhoon” invult bij ‘Inloggen’, veranderen alle prijzen. Scoor een nieuwe trainingsset, je eigen voetbal of een lekker jack en ga volledig in stijl.

De Kledingcommissie