• Ronard Venekamp verlaat v.v. Rhoon

• Trainer Ronard Venekamp van voetbalvereniging Rhoon heeft het bestuur en de selectie laten weten aan het eind van dit seizoen de club te verlaten.

Begonnen als trainer van het tweede in 2016 en in 2017 als assistent-trainer van  Marco van Rijn mede verantwoordelijk voor het kampioenschap van Rhoon 1 heeft hij in de jaren daarna zijn verdiensten voor de club als hoofdtrainer van de selectie zeker gehad en zijn sporen nagelaten.

Gedreven en ambitieus heeft hij met het beschikbare materiaal uit de eigen jeugdopleiding dan wel met een enkele speler van buiten een hecht collectief binnen de lijnen gebracht die van Rhoon een stabiele derde klasser hebben gemaakt.

Met inachtneming van de Rhoonse clubwaarden, dus zonder te betalen maar met gezelligheid en de juiste spirit een team bouwen dat voor elkaar én de vereniging wilde werken voor een goed resultaat.

Uiteraard vertrouwt v.v. Rhoon er op dat de rest van dit seizoen met de juiste instelling de resultaten in de 3e klasse Zuid voldoende houvast bieden voor een goede afloop van het seizoen met wellicht nog een periode als de slagroom op de taart.

We wensen Ronard het allerbeste bij een nieuwe club in het nieuwe seizoen en we komen elkaar vast weer tegen ergens bij een wedstrijd in de regio.

De Technische Commissie zal intussen gaan proberen om de vacature voor het nieuwe seizoen weer een nieuwe invulling te geven. Mocht iemand zich nu al geroepen voelen te solliciteren daarvoor, dan volstaat een mail met motivatie en CV gestuurd aan technischecommissie@vvrhoon.nl

Het Bestuur