• Samenwerking Fysiotherapie Rijnmond met v.v. Rhoon

• De Technische Commissie, en dan met name de medisch ondersteunende staf daarbij, is verheugd om een nieuwe partner gevonden te hebben in het voorzien van extra begeleiding bij kwetsuren en fysieke ongemakken voor onze leden.

Hadden we in het verleden al eens zo’n regeling met fysiotherapeut Willem Heijboer voor de jeugd, nu hebben we voor de senioren (m/v)  iemand gevonden die via een lokale maar ook regionale voorziening hulp kan bieden.

Oud selectiespeler Pieter-Willem Reitsma is, samen met zijn familie en inmiddels bij de jeugd voetballende zoon, weer teruggekeerd “op Rhoon” en heeft met de begeleidende staf de afspraak gemaakt om elke donderdagavond om 20:00 uur op de vereniging aanwezig te zijn voor consultatie en onderzoek, te beginnen vanaf 1 oktober 2020.

Hij is werkzaam als fysiotherapeut bij Fysiotherapie Rijnmond en kent vanuit zijn voetballend verleden uiteraard de club maar ook de pijntjes en problemen waar voetballers mee kampen.  Pieter hoopt met zijn expertise onze senioren snel weer optimaal en “beter” te maken - dit laatste is dan meer figuurlijk bedoeld, want dat is ook afhankelijk van “talent” natuurlijk.

Mocht daarbij een fysiotherapeutisch vervolgtraject (of anderszins) noodzakelijk zijn dan kunnen zij met een breed regionaal netwerk van vestigingen daarin voorzien, met daarbij sinds juni 2020 ook een vestiging in Rhoon (Praktijk Zorgkasteel aan de Dorpsdijk).

En ook is op de achterhand onze eigen medische en verzorgende staf altijd aanwezig om daarin te assisteren.

v.v. Rhoon is uiteraard bijzonder blij dat Bas de Korte en Najia Visbeen-Subhani als eigenaar van deze praktijk en ook Pieter-Willem (PiWi voor de intimi) hun belangeloze medewerking hieraan willen verlenen en hopen dat dit bijdraagt tot een nog gezonder sportklimaat op onze vereniging.

Het Bestuur.

Meer weten over Fysiotherapie Rijnmond?  https://www.fysiotherapierijnmond.nl/