• Selectie krijgt gast-training van Adrie Poldervaart

• Vanavond bij de selectie van Rhoon 1 was trainer Ronard Venekamp verhinderd omdat hij elders verplichtingen had voor school.

De technische commissie, tevens bestuurder Rien Heijboer, had voor deze avond uit zijn netwerk een waardige vervanger geregeld. Niemand minder dan Adrie Poldervaart nam de honneurs waar en er werd dan ook vol enthousiasme en inzet getraind met nieuwe trainingsvormen en spelvarianten. Poldervaart, bekend als trainer van een aantal regionale amateurclubs, als fysiotherapeut en het laatste jaar als trainer van eredivisionist Excelsior had er zelf ook schik in.
    Zeker om met de groep na afloop samen ook nog een beetje dollend de tweede helft en het succes van Ajax tegen Juventus mee te maken.
    Weer een memorabele en aparte avond bij onze club en weer wat tips en tricks in de bagage van de spelers. Waar ze hopelijk komende zaterdag tegen ‘s Gravendeel hun voordeel mee kunnen doen!