• TOP 3 lotenverkopers Grote Club Actie bij v.v. RHOON beloond!

• Tijdens de geslaagde en gezellige Boutmiddag was zaterdagmiddag j.l. tevens de prijsuitreiking van de Grote Clubactie 2019. Onder de jeugdleden zijn half september lotenboekjes uitgedeeld om te “verkopen” waarvan 80% voor de clubkas is!  Dit jaar hebben onze jeugdspelers bijna € 900,00 daarmee binnengehaald voor v.v. Rhoon.

Wij waarderen de inzet van de jeugdleden enorm en willen daarom graag hierbij de 3 TOP lotenverkopers voor iedereen in het zonnetje zetten.

Tristan Verboom (JO12-2), Noël Waterreus (JO12-2) en Dinand van Wieringen (JO13-2) verkochten meer dan 150 van de 383 verkochte loten. Een mooie prestatie van deze jongens die beloond werd met een oorkonde en een trui van v.v. Rhoon.

Helaas kon Tristan (rechtse foto) niet bij de uitreiking aanwezig zijn maar werd vertegenwoordigd door zijn “personal assistant”. Verder op de linkse foto staan Dinand van Wieringen (links) en Noël Waterreus (midden) te genieten van deze huldiging.

Hopelijk kunnen we volgens jaar weer van hun verkooptalent genieten en doen er dan nóg meer jeugdspelers mee!

Commissie Grote Club Actie

Foto©Brigitte van der Linden