• Trainingskamp selectie

vv Rhoon op trainingskamp

Op vrijdagavond 11 januari is de selectie van vvRhoon op trainingskamp gegaan. Locatie loon op zand. Nadat iedereen was aangekomen heeft de selectie genoten van een gezellige, maar vooral heerlijke bbq. De grillmeesters Marco van Wassenaar en Cock Stedehouder zorgde voor heerlijk vlees. Verder genoot iedereen van een drankje en zat de sfeer er al snel in. Na de bbq had de selectie een voetbalquiz die gemaakt en gepresenteerd werd door de columnkoning van voetbalrotterdam, Jan Schoonen. De heren Hoeboer en Strootman kwamen als winnaars uit de strijd.
    Nadat de quiz was afgerond stond er voor de rest van de avond een ‘vrije invulling’. De ene helft van de mannen maakte de steden in de buurt onveilig en de andere helft bleef in het kamphuis voor wat gezellige spellen.

Zaterdagochtend zat iedereen onder het mom van s’avonds een vent, s’ochtends twee vrouwen om 9:00 aan het ontbijt. Sommige mannen hadden wat kleinere ogen dan andere.... enfin om 10:15 was er de korte wandeling naar de gymzaal waar de selectie ouderswets heeft getrefbald. Wat wil je ook anders als de hoofdtrainer leraar lichamelijke opvoeding is. Er werd voldoende gekloot, maar gelukkig ging het er ook fanatiek aan toe. Je bent ten slotte geen sporter geworden om te verliezen. Na ruim een uur was iedereen er wel klaar mee en zijn we terug gelopen naar het kamphuis voor de lunch. Ook werd er gezamenlijk naar het Engelse voetbal op tv gekeken.
    Na de lunch pakte iedereen de auto om naar een andere sporthal te rijden. Hier werd onderling een toernooi op kunstgras gespeeld. Het veld was omringd met boarding en bestuursleden van de club.
    Zaterdagavond werden er onder het genot van een pizza nog wat spellen gespeeld. Eén clubje ging toepen, een ander clubje was aan het bierpongen/dunken en weer een ander clubje was aan het pokeren. Na een tropische waterval in het huisje reden de taxi’s voor. De gehele groep ging richting Tilburg. Onder leiding van de keeperstrainer Hans Verhart werd er een geïmproviseerde kroegentocht gehouden!

Zondag stond vooral in het teken van spullen pakken en schoonmaken.

De voltallige selectie wil nog een aantal personen bedanken. Allereerst Hans Schepers die zijn bbq ter beschikking heeft gesteld en het heerlijke vlees heeft geregeld. Ook willen wij Jan Schoonen bedanken voor het maken en presenteren van de voetbalquiz. Verder willen wij de club van 100 bedanken voor het sponseren van de sporthal. Als laatste willen wij Rick van der Vliet bedanken voor het gebruik van zijn busje en het vervoeren van de nodige levensmiddelen en bbq.

Het was een geslaagd weekend en de selectie van Rhoon is klaar voor de tweede competitie helft.

Roy van der Schee