• UITNODIGING NIEUWJAARSRECEPTIE v.v. RHOON

• Allemaal de beste wensen en een gezond en voorspoedig 2023!

Om het nieuwe jaar in te luiden en met elkaar te toasten op een voorspoedig 2023 nodigt het bestuur u uit met elkaar het glas te heffen op een goed en sportief succesvol nieuw jaar.

Alle leden, donateurs, 7x7 teams, sponsoren, oud-leden, vrijwilligers, supporters en Tr@ppers willen we daarvoor op zaterdag 7 januari 2023 vanaf 16:00 uur verwelkomen op ons complex op de eerste zaterdag van het nieuwe jaar.

Traditiegetrouw zal er een Nieuwjaarsrede worden uitgesproken, dit keer niet door de voorzitter maar bij zijn afwezigheid door de vice-voorzitter Rein van de Poll, rond 17:00 uur. Daarbij zal hij ingaan op de laatste ontwikkelingen binnen de vereniging en vooral ook de toekomst. Een nieuw complex,  de financiĆ«n na Covid en energiecrisis, de situatie rond clubpas en vrijwilligers en de technische ontwikkelingen bij de jeugd en senioren om maar een paar onderwerpen te noemen.

Wij hopen op een grote opkomst en een gezellig samenzijn met elkaar.

Het Bestuur