• Uitslag RABO Clubsupport actie!

• Een maand geleden vroegen we onze leden, sponsors, donateurs en supporters om bij de RABO Clubsupport actie hun stem te geven aan onze Voetbalvereniging. En dat is niet voor niets gebleken!

Helaas mag je niet naar de club om te supporteren - maar je kunt ons wel steunen in deze moeilijke tijden. Lees maar!

Een club is zoveel meer dan een club. Het is de plek waar de buurt samenkomt, waar je iedereen kent, waar je jezelf kunt zijn en waar we elkaar en de buurt sterker maken. Met Rabo ClubSupport investeert de bank met kennis, netwerk en financiële middelen in clubs en verenigingen. Om ze sterker en toekomstbestendig te maken. Dat is goed voor de club & geweldig voor de buurt.

Clubs en verenigingen zijn erg waardevol voor ons land. Met deze bijdrage van kennis, netwerk en financiën krijgen clubs en verenigingen de mogelijkheid mooie maatschappelijke bestedingsdoelen te realiseren, zoals in ons geval verduurzaming van het complex.

Waarbij te denken valt aan LED lampen voor de veldverlichting, zonnepanelen om stroom voor de lichtinstallatie en de kantine op te wekken of zonneboilers voor het voorverwarmen van de douche-installaties.

Grote investeringen in duurzaamheid waarvoor we de steun van dit fonds goed kunnen gebruiken! En als we straks naar een nieuw complex zouden gaan, kun je het zo demonteren en meenemen, dus klaar voor de toekomst!

Door al jullie hulp en support voor deze actie kan onze penning-meester binnenkort een heel mooi bedrag tegemoet zien - het hoogste bedrag van alle sportverenigingen in de regio - te weten :

€ 1.029,66

RABObank en alle stemmers hartelijk dank voor de steun aan onze club, een bijdrage die we goed kunnen gebuiken en in deze barre tijden heel welkom is!