• Uploaden van Wedstrijdverslagen

Wedstrijdverslagen zijn welkom voor alle teams!

De gestuurde verslagen dienen wel aan bepaalde richtlijnen te voldoen.

Onder dit bericht staan de benodigde zaken voor het goed kunnnen plaatsen van een wedstrijd-verslag.

AUB niet invullen in de velden maar via een mail naar de webmaster.

Het is van belang dat het juiste team vermeld wordt, zodat het verslag op de juiste team-pagina geplaatst word.

het email adres is

webmaster@vvrhoon.nl

• Berichtgeving & Privacy

Vanaf 25 mei 2018 is de nieuwe privacy-wet van kracht. Wij hebben u hierover al in een eerder stadium geinformeerd.

Dit betekent voor de website o.a. het volgende:

• Er mogen geen berichten met foto’s geplaatst worden zonder de uitdrukkelijke toestemming van ouders of betrokkene.
    • Er mogen geen namen gepubliceerd worden die kunnen herleiden naar personen zonder toestemming van de ouders of betrokkene.

Deze wet verbiedt ons dus, om alles wat aan de webmaster aangeboden wordt, gelijk te kunnen plaatsen.

Het artikel dient dus altijd aangeboden te worden met toestemming van ouders of betrokkene.

Dit kan een reden zijn dat een aangeboden artikel niet of niet gelijk geplaatst wordt.

Om een en ander onder controle te houden is dus de bovenstaande "tab" inzake het uploaden van verslagen, alleen te gebruiken nadat er een password is ingegeven ter publicatie van het aangeboden artikel (al dan niet met foto's)  - en dat password ligt bij de beheerder van de site c.q. de webmaster als eindverantwoordelijk

De webmaster.

• De bestandsgrootte mag maximaal 3MB zijn.

Versturen