• v.v. Rhoon Dames VR30 7x7 kampioen

• In al deze voor het voetbal en onze vereniging onzekere tijden toch ook een positief bericht:

De Rhoonse Vrouwen zijn afgelopen vrijdag, zonder zelf te spelen, kampioen geworden in de 1e klasse VR 30+ 7x7 competitie. Blessures, corona-quarantaine, zwangerschap en ziekte zorgden er voor dat ze geen zevental als team op de been konden brengen in de laatste wedstrijd, maar de opgebouwde voorsprong resulteerde wel in het verdiende kampioenschap.

Hetgeen ze na de voorlaatste wedstrijd al zachtjes hebben gevierd, alleen houden ze de bloemen die bij een kampioenschap horen dus nog tegoed. Maar misschien hebben ze net zo lief wel een versnapering, want daar zijn deze vrouwen ook niet vies van zoals de foto laat zien.

Volgend voorjaar willen ze, wanneer Corona dat toelaat, weer verder in een nieuwe voorjaarscompetitie want het bevalt de dames tot nu toe uitstekend. Niet alleen het resultaat maar ook de onderlinge band is nog steeds hecht te noemen en dat is misschien wel het leukste van hun vrijdagavondse teamuitje.

Dames proficiat en tot volgend voorjaar in goede gezondheid zullen we maar hopen (of wellicht tot op het oliebollentoernooi mocht dat doorgang vinden eind december).

Het Bestuur