• v.v. Rhoon: ‘Merrelaar verlengt, Fransen maakt overstap van Heinenoord’

• Rhoon heeft volgend seizoen de beschikking over Mitch Fransen. Fransen komt over van zaterdag tweedeklasser Heinenoord. Daarnaast is de club ook blij met het besluit van Ricardo Merrelaar om er alsnog een seizoen aan vast te plakken.

Fransen, die in het verleden onder meer voor SHO, Barendrecht en Heinenoord speelde, kiest voor de ambities en het team dat bij Rhoon op het veld komt te staan. ‘Bij Rhoon komt onder leiding van Raymon Kuipers een sterk en ervaren team te staan. Daar wil ik graag deel van uitmaken,’ stelt Fransen.

Rhoon heeft komend seizoen al aardig wat versterkingen kunnen begroeten. Onder meer Levi Koster, Andrew Dias d’Ullios, Ramon Salaz, Tom den Boer, Steven Schreuder en Stanley Husen stappen komend seizoen over naar de zaterdag derdeklasser.

Ricardo Merrelaar heeft daarnaast besloten er nog een seizoen aan vast te plakken. De aanvaller is elk seizoen van waarde geweest voor Rhoon en speelde in het verleden onder meer voor Barendrecht, Smitshoek en Zwaluwen.

Jordi Kool zal aan het einde van het seizoen vertrekken. De selectiespeler maakt de overstap naar zaterdag tweedeklasser Heinenoord.

*) op de foto boven Mitch Fransen, bij de regionale voetbalkenners wel bekend - hieronder 2 beelden van Ricardo Merrelaar in het Rhoon tenue in een spelmoment (links) en op de elftalfoto (2e van rechts boven)