• Vergeet je bardienst niet !

• Afgelopen zaterdag was het met de mini-markt in de kantine gezellig druk maar.......

De coördinatrice van de kantine, Vanessa Schepers stond er wel alleen voor !

De ouders van de teams die waren ingedeeld voor de bardienst te weten JO12-1 , JO12-2 en JO12-3 lieten verstek gaan.

En dat is natuurlijk erg vervelend, want de kantineploeg kan het niet alleen natuurlijk. Lid zijn van een vereniging betekent dat je met zijn allen de club draaiende houdt en daarbij hoort ook vrijwilligerswerk in de vorm van af en toe een bardienst.

In een team met zoveel spelers moet het toch mogelijk zijn om één keer in de zoveel maanden bij toerbeurt wat ouders in te zetten om te helpen achter de bar. Hoeveel moeite is dat nu eogenlijk - de spelregels zijn al langer bekend, je kunt onderling ruilen mocht het onverwacht niet uitkomen, en je ziet nog eens andere leden van de club ook. Het is bij elkaar gewoon een sociaal gebeuren en het af laten weten (zonder bericht ook nog) is dat niet.

Het volledige jaarschema wordt op de site weergegeven op de "CLUBINFO" pagina's van de club  https://www.vvrhoon.nl/bardienstrooster/

De kantine- en keukenploeg rekent op jullie !

Vanessa Schepers
    (06 27 42 68 51)