• Voorbereiding Rhoon 1 en 2 seizoen 2022-2023

• WIJZIGING AANVANGSTIJD  RHOON 1 - MAENSE 1 zaterdag 13 augustus: In verband met de verwachte temperatuur begint de wedstrijd vroeger, namelijk om 11:30

De technische staf heeft voor RHOON 1 en 2 het voorbereidingsprogramma gemaakt in aanloop naar het nieuwe seizoen 2022-2023.

Trainer Ronard Venekamp en zijn rechterhand Roy van der Schee hebben een (op papier) evenwichtig en mooi schema gemaakt voor de eerste 7 weken. De competitieindeling is weliswaar bekend maar het wedstrijdschema nog niet.

Ook Suresh Debidin en assistent Arno Bode hebben de voorbereiding voor Rhoon 2 afgerond, zie onderaan deze pagina.

Wat er wel bekend is, is de samenstelling van de "ondersteunende" diensten aan de selectie. Uiteraard de bijna niet meer weg te denken keeperstrainer Hans Verhart maar ook verzorger Dick Grinwis en teammanager André Driessche hebben aangegeven ook dit jaar weer met plezier aan het nieuwe seizoen met deze groep te willen beginnen.

Waarbij we iedereen natuurlijk veel succes en weinig blessures wensen in de nieuwe competitie.