• VRIJWILLIGERS FEESTAVOND VRIJDAGAVOND 15 februari 2019

• Een goed gebruik bij onze vereniging is dat de Vrijwilligers van v.v. RHOON een feestavond wordt aangeboden door Het Bestuur als erkenning voor alle werk dat ze voor de club verrichten. Deze staat voor dit seizoen gepland op vrijdag 15 februari vanaf 20:00 uur

Onze “huis DJ Jeremy” zal deze avond de muziek verzorgen, het bestuur zorgt voor een hapje er bij en de drank zal worden geschonken door de selectiespelers van v.v.Rhoon – die ontlasten daarmee de barploeg zodat ook die ontspannen feest kunnen vieren.

Tot hoe laat de avond gaat duren weten we nog niet, er is deze avond namelijk ook nog een 7x7 activiteit en die staan er om bekend tot in de kleine uurtjes door te willen gaan met hun derde helft.

Dus alle leiders, assistent-leiders, trainers, assistenten, vrijwilligers in de keuken en achter de bar, lijnentrekkers, bouw- en onderhoudsploeg, bestuursleden, coördinatoren, scheidsrechters, assistent-arbiters en noem maar op zijn bij deze van harte uitgenodigd op deze avond aanwezig te zijn!