• VV RHOON CLUBPAS & SPONSORACTIE

•
    De introductie van de Clubpas, gepland begin dit kalenderjaar 2023, heeft wat vertraging opgelopen. In de software van de SportlinkApp, om vrijwilligerstaken te kunnen “reserveren” in ruil voor een vergoeding op de clubpas, zitten nog onvolkomenheden. Dus heeft het bestuur gemeend geen geld te moeten innen dat via vrijwilligerswerk terug te verdienen zou zijn met een vergoeding op de clubpas – de introductie daarvan is minimaal met een half jaar uitgesteld. Meer weten over de clubpas van v.v. Rhoon lees het bericht op onze website https://www.vvrhoon.nl/clubpas

VV RHOON CLUBPAS

Heeft u inmiddels al wél de clubpas uitgereikt gekregen, dan kan deze uiteraard gewoon gebruikt worden als betaalmiddel op onze vereniging bij de bar en de keuken. Mits er een positief saldo op staat natuurlijk, op te waarderen via de kassa achter de bar. Nog géén clubpas dan kan deze bij Mart van Ginkel worden verkregen, er is immers voor alle leden een clubpas aangemaakt.

TEAM-PAS

SPONSORACTIE RECLAMEBORDEN

Daar een nieuw sportcomplex onder de huidige omstandigheden er voorlopig nog niet inzit, zullen we in de nabije toekomst wat noodaanpassingen moeten doen om ons complex up to date te houden, maar daar is geld voor nodig. Iets wat niet echt te voorzien was, maar nu we al zoveel jaar aan het lijntje worden gehouden zonder een oplossing in het verschiet, wel noodzaak geworden.

We hebben gelukkig dankzij de inzet en steun van o.a. Hans Schepers inmiddels de verwarming en warmwater voorziening kunnen regelen voor een aantal jaar, maar er zijn meer zaken die nodig gerepareerd dan wel vernieuwd moeten worden. En daarvoor hebben we JULLIE HULP nodig!

We willen meer en extra reclameborden proberen te “verkopen”. Heb je zelf een bedrijf, werk je bij een onderneming die wel een bord wil betalen of heb je familie, vrienden, kennissen die je daartoe zou kunnen bewegen dan graag. En voor je hulp en inzet willen we je belonen door een bedrag op de clubpas bij te boeken – tipgeld, bonus, cadeau of hoe je het maar noemen wilt (maar zonder vergoeding een sponsor aandragen kan natuurlijk ook, graag zelfs, alleen maar beter voor onze kas).

Voorwaarde is dat het bord hangt en betaald is, dan kun je geld op je clubkaart bijgeboekt krijgen:

-        Overeenkomst met het bedrijf voor een reclamebord is minimaal 3 jaar

-        Facturatie kan per jaar of met een factuurbedrag ineens gebeuren

-        Voor boarding en/of aanbrengen shirtsponsoren kennen we een vergoeding toe die bepaald en uitgekeerd wordt door de sponsorcommissie

-        Verdere condities terug te vinden bij https://www.vvrhoon.nl/sponsor-pakketten

Voor het binnenhalen van overige sponsorpakketten is een beloning via een tegoed op de clubpas ook bespreekbaar, af te stemmen met de sponsorcommissie@vvrhoon.nl .