• Kledingreglement Voetbalvereniging Rhoon

Vanaf het seizoen 2023-2024 zijn wij als club in zee gegaan met een nieuwe kledingleverancier en sponsor te weten het gerenommeerde Robey. Dit houdt in dat wij als club, als tegenprestatie voor de financiële ondersteuning, verplicht zijn om in de kleding van het merk Robey te spelen. We zien dit echter als een overgangsjaar, dus in overleg kan nog even met het bestaande shirt worden doorgespeeld – echter per 2024-2025 is Robey verplicht.

Alle andere merken worden volgend seizoen niet meer toegestaan voor wedstrijdtenues. In concreto, dit betekent dat het tenue van Quick die we tot op heden hebben gehad na dit lopende seizoen niet meer tijdens wedstrijden gedragen mag worden. Voor trainen geldt deze verplichting niet, dan kan men ook "oude" tenues en trainingspakken dragen.

Voor de jeugd is inmiddels een kleding-omruilactie in gang gezet waarbij sponsor MCD van Olaf Bruinenberg en leverancier Robey een belangrijke bijdrage heeft geleverd. In ruil voor deze bijdrage is het MCD logo nu als opdruk van de rug standaard bij de jeugd.

Het kledingpakket

De wedstrijdkleding van de selectieteams bestaat uit het voetbalshirt met vv Rhoon logo en opdruk van hoofdsponsor LBH, een voetbalbroekje met vv Rhoon logo en een paar sokken. Dit is de enige kleding die gedragen mag worden tijdens de wedstrijden.

De prijs van een tenue is € 55,00 voor mensen die het nieuw willen aanschaffen.

Hoe komt men aan deze wedstrijdkleding?

Men kan dit enkel en alleen verkrijgen in de kantine of de shop naast de kantine! Hier kan men de gehele set compleet verkrijgen maar ook gewoon los per item.

In de kantine kunt u ook via de PIN automaat gelijk afrekenen.

Voor het kopen van de kleding kunt u terecht bij de kledingcommissie of op afspraak door een mail te sturen naar kledingcommissie@vvrhoon.nl .